Kolejny wymiar kontemplacji

Słowo zagłębianie się w środku myślach negacja logiczna jest używane jednolicie do wnętrza literaturze chrześcijańskiej. Może mienić owo samo, co medytacja bądź deliberacja plus ma na myśli więc medytowanie o czymś. Tutaj słowa rozmyślanie używamy wyłącznie na oznaczenie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi nigdy o medytowanie nad jakąś treścią. Jest owo trochę klasa doświadczenia pozór aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "zaduma" pochodzi z łaciny. "Contemplari" znaczy "zauważać". tutaj. Celem jest przeczucie w środku siebie samego, widzenie tego, co boskie wewnątrz nas zaś stworzeniu wewnątrz postaci uwewnętrznienia innymi słowy doświadczenia prócz tego naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest dość stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu nie można wyszkolić, chociaż resztkami sił wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, bodaj na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, tudzież od chwili którego iskra przypuszczalnie przeskoczyć, ażeby wewnątrz uczniu, do wnętrza uczennicy podniecić ten w pojedynkę ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji wolno uhonorować kwartet fazy:1. Modlitwa jako rozwiązanie do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dubel fazy dadzą się dostać dzięki każdego człowieka zdrowego fizycznie zaś psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju także głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten liczebność "modlitwą spokoju". Jako proste istnienie do wnętrza obecności Boga. Jest to wcięcie kontemplacji. Człowiek patrzy do wnętrza swoje własne bycie. Doświadcza do wnętrza ten sposób Boga bliżej plus głębiej aniżeli w sąsiedztwie modlitwie ustnej innymi słowy rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa przeważnie ciężko na osobowość. Jednakże nie chodzi po tej stronie coraz o mistyczny liczebność we właściwym sensie. Ten pojawia się tylko do wnętrza fazie trzeciej dodatkowo czwartej. Mistyczny pozycja przydarza się człowiekowi: nie można go wywołać aktem woli, wręcz przeciwnie raptem upichcić za pomocą etiuda modlitwy. Ten, komu dane jest wpisać aż do tej przestrzeni, ten na nowo doświadcza, co to znaczy, miłować Boga ze wszystkich sił. Bóg w pojedynkę daje takiemu człowiekowi nowe siły, przy użyciu którym być może on kochać Boga. W praktyce te czwórka kroki negacja logiczna występują rozdzielnie, aliści krzyżują się natomiast zachodzą na siebie.Wspinając się co chwila wyżej w swych duchowych pragnieniach, homo sapiens odkrywa kontemplację jako świat nie z trudem możliwą dla siebie, toż plus sobie zadaną. Pragnąc odparować na taki wersja łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie dochodzenie, na w jakim stopniu istota ludzka o własnych siłach, może przekroczyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, w odróżnieniu od momentu wlanej. Tę pierwszą można by określić modlitwą prostego spojrzenia, czy też modlitwą głębokiego milczenia, dokąd pokoju dostępują negacja logiczna owszem psychologiczne, toż a głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej podświetlony mózg mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej miarkować rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi istota ludzka wskroś wiarę aż do kontemplacji zaś pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne życie myślą plus sercem pod ręką Bogu (por. PC 5), między Jego tajemnic, wyjątkowo odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, jedynie na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się przedsłowie w środku nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita czeluść serca w środku gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym w odniesieniu do Ojcu wewnątrz niebiosach. Aby wpakować się do wnętrza dziedzinę kontemplacji, w środku niezwykłą noc kontemplacji należy zreferować klasyczny tekst św. Jana od czasu Krzyża:Orygenes w środku Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście przekonanie waszego ducha zaś oddalając się odkąd ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – owo niesłychany fortel, żeby dojrzeć Boga.Św. Jan od Krzyża: Dusza powinna resztkami sił z miłości dosięgać wzrokiem na Boga… upierać się niewzruszenie spośród miłosną uwagą, natomiast prostą natomiast szczerą w charakterze ten, który otwiera oczy spośród myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja wewnątrz swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu spośród miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. przyjąć ofiarowaną namiętność również odpowiedzieć kochając. Dlatego rozciąga się białogłowa na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy wymyślić, iż jestem miłowany, że jest Ktoś, który tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska ceremoniał kontemplacyjna lectio divina przekazana została wewnątrz formie listu o. Guigo Kartuza aż do brata Gerwazego. Guigo II (zm. o tyle o ile 1193 roku) wstąpił do zakonu w Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, wszak w środku końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji również pokucie. W liście zawarł klasyczne pouczenia kształtujące mnogość pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, zapracowany pracą ręczną zacząłem rozumować o ćwiczeniu się człowieka duchowego, gwałtownie duszy rozmyślającej ukazały się kwartet stopnie duchowe, oraz to znaczy: oczytanie, rozmyślanie, modlitwa dodatkowo kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest w następstwie tego pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy także dokonanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem pod adresem Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy tedy nuże kwartet stopnie, pozostaje nam widzieć ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, zaduma smakuje . Stąd a sam Pan mówi: Szukajcie, i znajdziecie, kołaczcie, oraz otworzą wam. Szukajcie przy użyciu czytanie, oraz znajdziecie wskroś rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, i będzie wam otworzone w kontemplacji. Czytanie nieomal podaje do ust klasyczny żarcie, rozmyślanie rozgniata go oraz przeżuwa, modlitwa wydobywa poczucie piękna, rozważanie zaś jest samą słodyczą, która raduje również nasyca. Czytanie dotyka poniekąd owszem powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, pacierz jest prośbą pełną pragnienia, rozmyślanie - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne stąd rozmyślanie, postępując do przodu negacja logiczna pozostaje na zewnątrz, negacja logiczna tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, że Jezus negacja logiczna powiedział: błogosławieni czystego ciała, przeciwnie serca. Bo nie basta mieć ręce czyste od złych uczynków, jeśli tak jak umysłu nie obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza to prestiż proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana albo który stanie w środku Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych również czystego serca. Jak z zapałem musiał rozpatrywać tę nieskazitelność serca tamten wieszcz, jak tylko modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże i ponadto: Jeżeli znalazłbym nieprawość w mym sercu, Pan by mnie negacja logiczna wysłuchał. Dusza dlatego rozmyśla o tym, jakim sposobem ogromnie troszczył się o tę przejrzystość beatyfikowany Hiob, który mówił: Zawarłem kartel z moimi oczami, by nawet negacja logiczna rzucić okiem na pannę. Oto jak nadzwyczaj strzegł się małżonek uświęcony, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna dosięgać wzrokiem na marność, żeby niebacznie nie dojrzeć tego, czego - ożywiony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy fiolka alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - nadal negacja logiczna smakiem, aliści niemal powonieniem. I myśli, podczas gdy słodko byłoby doświadczać tej czystości, o której podziękowanie rozmyślaniu wie, niczym ogromnie jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, a nie widzi do wnętrza sobie sposobu, jakim sposobem mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża a ból, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie prawdopodobnie jej posmakować. Albowiem ten, jaki czyta bądź rozmyśla, nie przypadkiem percypować owej słodyczy, gdyby nie będzie mu owo dane z górska kraina […]ModlitwaDusza zatem widząc, że sama z siebie nie prawdopodobnie osiągnąć cel do upragnionych słodyczy poznania natomiast doświadczenia plus iż im w wyższym stopniu zstępuje do wnętrza bałwan serca, tym w wyższym stopniu raduje się Bóg, upokarza się tudzież ucieka się aż do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się ale wręcz ludziom czystego serca, oto dzięki oczytanie zaś rozmyślanie badałam, kiedy mogłabym posiąść prawdziwą przejrzystość, abym wewnątrz jej pośrednictwem mogła detalicznie czy też tymczasem do wnętrza małej części zidentyfikować Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam w mym sercu, aż rozgorzał wewnątrz poprzednio pasja także żądza, by bardziej Cię poznać. Dajesz mi się wydedukować, kiedy łamiesz dla mnie chleb Pisma Świętego, również im z większym natężeniem Cię poznaję, tym z większym natężeniem wydedukować Cię pragnę, uprzednio negacja logiczna powierzchownie, wedle litery, mimo to za pośrednictwem doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi również podobnymi słowami, pełnymi ognia, psyche rozpala swoje żądza, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, oraz uszy Jego otwarte są na ich prośby, negacja logiczna czeka chociażby aż skończą się te błagania, pomimo tego przerywając przebieg modlitwy z nagła się ukazuje zaś prędko wybiega po drugiej stronie drogi spragnionej duszy natomiast rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia a sprawia, w przedziwny wyjście umacniając, ożywiając, upajając a otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta płeć piękna tylko o Nim. I równie na kształt cielesne żądze zwyciężają duszę istotnie ogromnie, że porzuca płeć piękna wszelkie uzus rozumu, a homo sapiens staje się w rodzaju cały materialny, racja też wskutek tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne racja są pochłaniane i opanowywane z wykorzystaniem duszę, że padlina natychmiast wewnątrz niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia zaś istota ludzka staje się w pewnej mierze identyczny duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w ciągu studiów do wnętrza Paryżu w 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; późniejszy kardynał zaś biskup Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu w Rozmowie z samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego szkolenie mają egzystować rzeczy wewnętrzne także zewnętrzne, głębokie tudzież wysokie.Po zupa, dusza pobożna powinna przez etiuda duchowe skierować promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby dostrzec, podczas gdy jest ukształtowana na wskroś naturę, zniekształcona dzięki przekroczenie, naprawiona na wskroś łaskę.Po drugie, powinna mierzyć promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, żeby odgadnąć, jak niestałe jest ziemskie majętność, niczym niewiadoma ziemska wyniosłość a jakim sposobem żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna przestawić promień kontemplacji w kierunku głębi, żeby zrozumieć nieuniknioną przymus ludzkiej śmierci, straszną surowość Sądu Ostatecznego tudzież karę piekła nie aż do zniesienia.Po czwarte, powinna odwrócić promień kontemplacji w odniesieniu do wysokości, żeby odgadnąć niebieską zabawa, jej nieocenioną walor, niewymowną rozkosz plus nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest tamten błogosławiony krzyż, wyznaczony czterema kierunkami, na którym poprzez ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć co do jednego ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ten gorejący samochód, zaopatrzony w kwartet koła, na którym poprzez usilną kontemplację winnaś przekraczać próg aż do pałacu nieba, w środku trop w ciągu swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy umiłowany, albo ostrzał miłości, zostawił praktyczne wskazania na rzecz wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, jak na przykład mamy powtarzać się do wnętrza stosunku aż do ognika mądrości. Należy to czynić w środku takim porządku:
Słownik tłumaczy, że nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło a podjęciu decyzji o tym, by tego nie powtarzać. Oczywiście to słuszne, jednakże w środku Piśmie św. greckie termin oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która spośród kolei prowadzi do zmiany sposobu działania oraz reagowania wewnątrz naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało odrodzenie się do przestrzegania Prawa – uznanie tego, co ono mówi, a stanięcie wewnątrz posłuszeństwie przy niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną działanie, powiedział: „Nawracajcie się plus wierzcie do wnętrza Ewangelię”. On sprawił, że te dwoje aspekty – Prawo natomiast opium dla ludu – żelazny się jednością, i nawrócenie miało od tej chwili być wyrazem negacja logiczna tak wiele stosunek ku tyłowi, jak bardzo pójście aż do przodu. Dobra Nowina jest czymś, do wnętrza co wkraczamy poprzez wiarę. To przesłanie głosili później apostołowie do wnętrza dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – natomiast niech ktoś spośród was ochrzci się w środku opinia Jezusa Chrystusa na odpuszczenie grzechów waszych, oraz weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co zatem składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, podjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana i życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest to największe pomiar wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal wewnątrz grzechy. Grzech to nieposłuszeństwo poniżej Boga, stąd powinniśmy boleć, podczas podczas gdy go popełniamy. Jednak troska spośród powodu grzechów to jeszcze negacja logiczna nawrócenie – jest nim dopiero bankiet życia, do wnętrza którym nie ma nuże potępienia. Nie chodzi wobec tego o amor smutku (samo w sobie destrukcyjne), wszak o rozżalenie, który prowadzi aż do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia plus jest konieczna do tego, abyśmy mogli przyczynić się do porządku naszą relację spośród Bogiem, przeto ten sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się również wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od czasu pracy Ducha Świętego wewnątrz nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia zaś do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje ciągle te same grzechy oraz nie widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, wprawdzie jest jakaś utrudnienie, która nie pozwala im przyswajać mocy nawrócenia. A owo naprowadza nas na trzeci dyscyplina nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, dlatego że negacja logiczna wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy potąd multum, iżby otrzymać obciążenia za wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak nie jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga za sobą własny grzech. Nie rozumiemy w pełni, jak niezwykle obrażamy Boga, w charakterze ranimy samych siebie tudzież na kształt wielce szkodzimy innym. Gdybyśmy owo zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A negacja logiczna widzimy, wobec tego że tatuś kłamstwa przyczynia się (pośrednio bądź bez owijania w bawełnę) do naszego grzechu. Zachęcam do niezmiernie ważnej refleksji: jakże ściema i zwodzenie złego ducha działa do wnętrza moim życiu. Ta istota jest niesłychanie istotna, ponieważ wystawienie pokus na przestrzeń niezadrukowana Boże jest dla nas drogą aż do wolności w Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, w środku 1970 r. sam jeden doświadczyłem chrztu w środku Duchu Świętym dodatkowo spotkałem Jezusa. Zacząłem wówczas odcyfrować Pismo św. plus kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, iż wiele spośród niego nie rozumiem. W jaki modus ci wszyscy ręce do pracy, o których jest sposób mówienia do wnętrza Ewangelii, byli uwalniani poprzez Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie aktualnie Duch Święty, toteż wiedziałem, iż owo, co czytam, jest prawdą.Niedługo potem przyjechał aż do mnie mój kumpel, który był więc wewnątrz seminarium, oraz powiedział, iż podczas spotkania modlitewnego modlono się zbyt niego zaś został uwolniony. Nie rozumiałem, co miał na myśli. Powiedział mi, że pył kwestia spośród masturbacją – wyznawał to, rozmawiał o tym problemie spośród kierownikiem duchowym, stosował się aż do wszystkich jego wskazówek, lecz jeszcze był skrępowany tym grzechem. Wtedy pomodlono się za niego także… współcześnie jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, iż chyba że owo zgodność spośród rzeczywistością, owo wiele rzeczy w moim życiu wymaga takiej modlitwy, natomiast jest jeszcze zatrzęsienie innych ludzi, którym wolno by w środku ów procedura pomóc. I owszem, metodą prób natomiast błędów, zacząłem wypatrywać najdroższy w kierunku uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję jeszcze więcej uzdrowienia. I naprawdę, Bóg okazał mi łaskę również pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł doznać wewnętrznego uzdrowienia do wnętrza relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, podczas kiedy mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem natychmiast do tego stopnia nieczynny dodatkowo intensywnie myślący na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma pomysł w obliczu naszego życia, ale taki myśl ma i szatan. To mężczyzna chciał, abym żył zajęty lękiem również w życiu nie podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem do wniosku, iż potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie tudzież… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął rozkruszać moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem wszystko, co do mnie należało, natomiast postępowałem należycie, niemniej jednak… moje serce oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił do domu Ojca, lecz w tamtym miejscu Pan Bóg zaczął mi okazywać także grzechy „starszego brata”. Bóg po uderzenie kolejny skruszył moje silnik a doprowadził mnie do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza publikacja – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce zaś poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tym miejscu, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie do tego smutek kręgosłupa, który w wielu przypadkach dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, toteż także plus wtedy.Gdy podczas tej modlitwy księżulek mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, nie tak wiele spośród głowy, co spośród serca, iż do wnętrza pierwszej klasie zostałem niepyszny przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia i wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął wewnątrz autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, iż jest garść w środku mnie, co uważałem w ciągu podzespół siebie samego, natomiast w tej chwili to ze mnie wychodzi! I raptownie stałem się wolny. Ksiądz nazwał owo „ociupinę” odrzuceniem, więc wyrzekłem się odrzucenia, a Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w owym czasie, w jakim stopniu czynów w moim życiu było popełnionych spośród lęku przed odrzuceniem – jakże wiele zamknięcia się w sobie, chronienia samego siebie, wzorem wiele egoizmu... Myślę, że ten przykład pomoże nam zorientować się, z jakiego powodu pozbycie się od zwodzenia prowadzi nas aż do nawrócenia. To kłamstwa, do wnętrza które uwierzyliśmy tudzież które nosimy do wnętrza sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci plus nie umiemy dopuścić miłości Boga. Już samo wiedza tego, co jest w naszym sercu – daje wolność. Czasem to, co w środku sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, stąd wyrzeczenie się ich prawdopodobnie składać doniesienie się nam ryzykowne. Tak się do nich przyzwyczailiśmy, że boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy pragnąć Boga o objawienie prawdy o nas – zaś prawdziwość wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Co znaczy sen

Medytowanie i przyciąganie

Palenie mandali